26 Eylül 2012 Çarşamba

Savaş Dinçel - Şizoşems



Savaş Dinçel - Şizoşems şiiri sözleri

Öyle zamanlar tehlikelidir Şemsettin.
Ya gel cebime saklan ya bırak şapkana saklanayım
Kim vurduya gider insan fırsat yok ki kendimi savunup aklanayım
Bir ara sen de biliyorum kedilerden korkuyordun
Çünkü kendini işkembe zannediyordun
Böyle bir şey ben de atlattım,
İskemle sandım kendimi bir süre
Üzerime oturacaklar diye korkulardaydım.
Ama sonra yırttım şemsettin
Kendime telkinler yaptım “sen iskemle değilsin” diye diye
İnandırdım kendimi, sana hak vermiyor değilim ama şemsettin zaman kötü
Aslında ne sen ne ben ikimiz de deli falan değiliz
Herkes oynatmış
Sadece sen ve ben normaliz
Ama şemsettin laf aramızda
Laf aramızda…
Laf aramızda…
Ama sonra yırttım şemsettin
Şemsettin laf aramızda kaldı çıkamıyor
Kendini ifade edemiyor bir türlü…
Ama çok dikkatli olalım şemsettin
Sen de fark ettin zaman kötü en iyisi biz işi deliliğe vuralım
Sen kedilerden kork işkembesin diye,
Ben insanlardan korkayım iskemleyim diye,
Ve iskemle üzerinde işkembe, çarşamba, perşembe
Gün say şemsettin gün say…
Çünkü nasıl olsa bir gün gelip bizi alacaklar
Bu işten yırtmak için saat numarası yapalım
Sen yelkovan ol ben yengeç
Soranlara tek cevap verelim, “vakit çok geç”
Vakit çok geç…
Vakit çok geç şemsettin, geldiler…

6 yorum:

  1. Hiç denk gelmemiştim. Çok teşekkürler. Doymuş hissettim kendimi...

    YanıtlaSil
  2. en iyisi biz işi deliliğe vuralım.

    YanıtlaSil
  3. Rahmetli Savaş Dinçer bu şiiri ne kadar güzel okuyordu. ..Şiir artık güncel bir içerik kazandı.RECEP TAYYİP ERDOĞAN Hepimizi ya İSKEMLE ya İŞKEMBE yaptı!

    YanıtlaSil
  4. ne harika demek bile yetersiz hissettiriyor. ben mi deliyim şimdi, hislerim mi delirdi? yoksa düşünce sandıklarım sadece birer iskemle mi ki, davetsizlerimi alıyor da oturtuyor kafmın en derinine? kahretsin saçmaladım yine. kahretsin yazmaktan alıkoyomıyorum kendimi. kahretsin deliliğimi saklamak için harcadığım çaba. ama ben deli isem hislerim değil isem mantığım haklı olacak. ama ben mantığımı değil hislerimi yaşamayı seçiyorum. ama deli değilim. sadece hislerimi dolu dolu yaşama isteğim suçlu ki olması lazım gelen mi bu???

    YanıtlaSil
  5. bu şiir müjdat gezene ait değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Müjdat gezene ait. Şiiri seslendiren kadim dostu Savaş Dinçel

      Sil

Sanırım benden farklı düşünüyorsun? Fikrini paylaş, düşünceler önemlidir.