5 Ocak 2013 Cumartesi

King Crimson - One Time

Bilirsin.
Sevmem beklemeyi.
Sırf bu yüzden senden bunu bekleyemem.


King Crimson-One Time Şarkı Sözleri-Türkçe Çeviri

one eye goes laughing,                                            Bir gözü gülerek gider
one eye goes crying                                                Bir gözü ağlayarak gider
through the trials and trying of one life                     Bu sayede yaşamını sürdürmeye çalışır ve dener
one hand is tied,                                                     Bi yandan bağlanır
one step gets behind                                               Bi yandan geride kalır
in one breath we're dying                                        Ve bir solukta biz ölüyoruz

i've been waiting for the sun to come up                  Güneşin doğuşunu bekliyordum
waiting for the showers to stop                               Bekliyordum gösterinin durmasını
waiting for the penny to drop                                  Bekliyordum gökten penny* düşmesini
one time                                                                Bir zamanlar
and i've been standing in a cloud of plans                Ve ben planlarımı bulutların içine inşa ediyorum
standing on the shifting sands                                  Kumların üzerinde duruyor
hoping for an open hand                                         Açık bir el umutla
one time                                                                Bir zamanlar

1 yorum:

Sanırım benden farklı düşünüyorsun? Fikrini paylaş, düşünceler önemlidir.